Saturday, November 1, 2008

mata skrol??

dulu aku sangka cinta hanya laa satu destinasi melepaskan perasaan sayang,rindu dsb,tp kini aku makin memahami keperluan cinta itu sendiri...cinta kalo berlandaskan nafsu..hanya mengundang bencana..tapi bukan itu skop utama aku..

aku paling suka menilai cinta bukan berdasar nafsu..lagi jauh berlandaskan harta dan kebendaan.. kalo sekadar cinta pada wang ringit pernah aku dengari..tapi cinta pada setinggimana kecerdikan kita dan dinilai dgn 1 skrol ijazah..itu jarang aku dengari malah tidak pernah aku ketahui..sebegitu rupanya cinta..

"wei..aku cakap betol nih..engkau kalo bukan kerana kau kaya,jgn harap aku nak pandang kau"..tu ayat mata duitan..

"lu dengar sini..kalo lu xder ijazah, lu jgn pikir pasal cinta..lu nak jd per nnti??wa ader degree beb..best student.." ni ayat mata skrol..

PlayStation : cinta tu perlu keikhlasan beb..dari itu timbul rasa yakin dan percaya..

4 comments:

Aloy Paradoks said...

cinta tu apa?

el-jober said...

cinta tu luahan rasa ati utk berkasih sayang.."part of life"

Aloy Paradoks said...

sayang tu pulak apa?

el-jober said...

sayang tu mcm shy lalui skrg..sayang tu perasaan awl sebelum cinta..sedandainya shy sudah dalam perangkap cinta,maka hatinya sudah ckup kukuh mempunyai rasa kasih sayang..