Thursday, October 30, 2008

cita2 aku semasa kecil...

dulu..aku paling suka main polis entry,maner x nyer,tu game paling top masa tu..masa tu aku dah bercita2 nak jd mcm abah aku..lagi hebat dr abah aku..hahaha..aku mmg berpeluang merasa pegang pistol abah aku..bnyak berat!mcm maner laa abah aku guna..taksilap aku time tu aku pegang magnum..aku berani pegang sebab time tu xder peluru..dan time tu sempat aku bkhayal menjadi seorang penembak yg cekap.dulu aku dah fikir skill menembak mcm dlm citer wanted tuu..cuma abah aku xcayer leh tembak mcm tu...masa aku dah besar aku tak lagi bercita2 mjadi seorg polis..sb abg aku dah jd polis dah..wat per aku nak jd polis gakk..tapi peluang aku utk blajar dalam bab pistol2 nih masih aku teruskan..aku bnyak bertanya dgn abah aku,sb dia dalam bahagian senjata,bnyak benda yg aku korek..tapi abah aku mcm xbg sokongan sgt dgn minat aku tu..jd aku berubah angin kearah dunia seni saja..best per,,nnti leh aku design pistol aku lakk..kuikuikuikui..

6 comments:

Aloy Paradoks said...

pistol tu ape?

el-jober said...

pistol 2 ader banyak maksud tersurat dan tersirat..antaranya sebagai senjata,alat sulit (bukan dildo),alat mainan (dildo),alat hisap dadah,dsb, maka diperlukan kepekaan akal dalam mempergunakan perkataan "pistol" dalam sesuatu keadaan dan masa..hatta dalam cerita ku ini amat terang dan nyata merujuk kepada sejenis senjata mempertahankan diri bagi manusia..hehehe

Aloy Paradoks said...

pistol air ke? nak buat ape?

el-jober said...

pistol air xmerbahaya...selamat dimain begitu saja..

Aloy Paradoks said...

ade ke pistool yang tak selamat dimain?

el-jober said...

pistol yg tak selamat dimain berada dalam kategori kemanusiaan..dalam ilmu sains,lelaki yang terkene siflis boleh merebakkan jangkitan itu melalui org kedua kepada org ketiga..hatta pistol ini tak selamat dimain..