Tuesday, November 4, 2008

aper yang kau nak sebenarnyer??

aper kao fikir aku nih aper??aper kao ingat aku heran sangat dengan ko?kao memang lancau tahap apek mabuk todi keling laa...kao nama jee duk sepohon dengan aku..tapi kao buleh plak tolak aku kan?

aku betul2 xfaham laa..aper aku dah f**k adik kao ker?@ kau ase aku dah tido dengan awek kau??asal jee aku lebih sikit kao bising..asal jee aku wat hal sikit kau bising..kecohkan semua puak2 yang kononnyer terhebat di pasaran..wei..cermin diri tu laa...aper laa sangat yang kau ader?dah laa gemuk!muka macam apek ising!!

aper yang kau nak sebenarnyer??aper aku buat kat tempat aku,mesti org dari tempat lain pon tahu..kijer kau jee tu..kau je nampak aper aku buat..asal je jumpe puak2..mesti ader yang cakap " aku dengar kau......." kau nih kecoh betul laaa..mulut macam haram!!lahanat!!babi r kau nih!!

yang aku xleh blah kao pandai berlakon.."eh..yeker??" ayat paling hina pernah aku dengar..dengan pompuan wat2 comel....wahhhhh..comelnyerrrrrrr..tomeinyerrrr..wahhhh...macam sial laa sebenarnyer weii...segeli2 aku tgok auw..geli lagi aku tgok kao..tuiii!!

aku mmg sengaja melambatkan urusan aku....semoga kao cepat2 blah..sb aku paling benci tengok kao..paling geli tgok mao..eeeeee....geram nak tumbuk jee...cari nahas sehhh

3 comments:

Aloy Paradoks said...

ko cakap sape,,biar aku tumbuk!

el-jober said...

jangan dowh..dia nih kononyer lagi hebat dari samseng kg dusun!!haha..kau duk kg lain,lagi besar jadinyer nanti..

Aloy Paradoks said...

aku pun samseng gak,,, samseng macam dia, samseng dalam ini kampung.

nak dengar lagu batu kan, paste ni kat You tube:

http://www.youtube.com/watch?v=OCR9anzooHU&feature=related

aha,,jgn ingat tak ada.