Saturday, November 1, 2008

nak jugak makan...

masa aku kecik2 suka tgok citer sang kancil..best woo.skrg dah xder lakk..bdak2 skrg maner leh rase keseronokan layan kartun tu..citer yg aku suka tgok tjuk sang kancil dgn monyet..

"aku nak jugak makan buah yg merah tu...nak jugak..nak jugak.." kata si monyet..tapi si kancil melarang..."jangan monyet..."

si monyet tu mkn jugakkkkk...fuhhhhh...sekali si monyet tu melantun2 seperti kera terkene belacan..tp si monyet ni terkene lada..huhuhhu..

"tu laa monyet,aku dah cakap dah..jangan monyet..." kata si kancil.


Play Station : kalo ader jarum yang patah,jangan disimpan dalam peti...buang laa ke tong sampah..

4 comments:

Aloy Paradoks said...

ko makan monyet ke?

el-jober said...

aku suka dgn monyet peram mcm ikan pekasam tuu...jadi jeruk..fuhh..goreng sampai garing lakk tuu..sedap woo

Aloy Paradoks said...

tak haram ke?

el-jober said...

ehh..haram ker?sb xder logo halal ker?haha...haram..xhalal..xhalal..haram..tapi ramai org mkn