Wednesday, November 5, 2008

ehh..ader air..

aper laa setan sangat kao nih..xhabis2 cari masalah..aku paling xsuka tengok kau berpura2 laa..macam kimak plak..dah masuk dalam gua aku..xkan kau xnampak air yang mengalir sedap?depan pintu gua aku je..siap ahli kerabat bertemasya dalam arus itu..

ehh..ader air...ucapan yang paling sengal pada hari ini aku dengari..xperlu laa nak berpantun kalau nak merasa keseronokan bermain dalam tasik larangan aku nih..aku tau helah kau...bukan baru aku kenal..

7 comments:

Aloy Paradoks said...

apsal ko tak bunuh je?

abrodam said...

x pon kau sembelih je..
aku sedia membantu

el-jober said...

ader niat nak membunuh saja..tetapi,aku pk perasaan mak dia kalo anaknyer kene bunuh...en adam nih berkawan dengan taliban ker?mau sembelih saja...

Aloy Paradoks said...

baik ko sembelih adam,, tulang banyak sedap wo,,, tak berlemak sgt..
rangup tu..

el-jober said...

idea yang menarik tu..aku dah lama pk mcm kao..tp halal x?haha

Aloy Paradoks said...

budak tu haram,,,mana halal,,, jadi namanya haram...

cUit_PinK said...

kalu niat nk bunuh aku leh join...tp klu nk tunaikan niat bunuh wat la sowg2 ek..huk2