Tuesday, September 1, 2009

biol-biolan

gua makin pasti itulah lorongnya..
dua jam lalu gua mencari ruangan kebebasan
kaki gua melangkah yakin ke lorong itu
tapi otak gua masih memikirkan tentang lorong itu..
dulu lorong itu pernah gua lalui tanpa memikirkan kemana arah itu..
tetapi hari ini seakan merangsang saraf-saraf otak gua untuk berfikir
dimana sebenarnya lorong itu berakhir
dan dulu dimanakah gua berada setelah melalui lorong itu..

biol...

ingatan gua hitam kosong-tidak tahu kemana arahnya.

dan tanpa semenanya kaki gua seolah digigit sesuatu, yang sebenarnya disentuh untuk menyedarkan gua dari mimpi itu..

2 comments:

Paradoks said...

masalahnya skrg bile nak bagi email.. mcm mana aku nak invite ko ke Pakatan..

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu dtg lepak blog gua.rilek rilek.