Saturday, September 5, 2009

berdiam diri juga perlu ada..

bila gua rasa tension,gua diam
bila gua rasa nak marah,gua diam
bila gua rasa gua lapar,gua diam
bila gua rasa kurang berduit,gua diam

bila gua rasa lu buat gua tension, gua buat lu lagi tension dari gua
bila gua rasa lu buat gua marah, gua lagi marah dekat lu
bila gua rasa lu buat gua lapar,gua lagi buat lu lapar dari gua
bila gua rasa lu buat gua kurang duit, gua lagi buat lu kurang berduit dari gua

selagi gua mampu membisu..gua tetap membisu
dan bila gua mula bersuara,lu jangan cuba lagi bersuara dari gua..

10 comments:

bias® said...

gua niah.

el-jober said...

bias- hahaha...banyak gua yang aku sebut...

Lina Craft said...

ahhhhh...banyak la luuu...hahaha..
hanya gua tau ape lu ckp.
bajet r 2..lu diam wa bsing sama luuu..hahaaahaaa....

dark ray said...

jangan la marah-marah bang...

Lina Craft said...

mungkin kadang kala berdiam diri adalah penawar dari kekecohan tapi..kadang kala berdiam diri akan menggangu fikiran..luahkan kadang kala lebih baik..terlalu berdiam diri akhirnya menjerat tanpa disedari....

abrodam said...

rilek rilek
jangan marah marah
kool kool

xoxo said...

mungkin org tertanya 2 ape silap dan salah dier..terkejut dengan perilaku begitu..masing2 terkedu...memikirkan apa silap ye..berkurung diri boleh membawa kepada sifat kemurungan..

Aloy Paradoks said...

bila nak buat entry yg bahagia?

KertasKarbon said...

berdiam mencetus seribu satu persoalan
bersuara mencetus seribu satu keraguan

zul efron said...

"when the answer is unsure, silence is the best"...