Thursday, September 18, 2008

amarah seorang lelaki.

apa benar kalian mengatakan marah itu sebagai simbolik terhadap rasa ketidakpuasan hati?apa benar setiap kesalahan itu harus dihukum dengan kemarahan?segalanya munkin...sekadar munkin..apa pun bagi aku marah hanya satu protes terhadap kekacauan jiwa yang melampau.

aku tidak munkin akan mengudang kemarahan seorang lelaki yang aku kenali tapi kurang aku fahami..sebab aku bukan gay..kerna itu aku kurang memahami..aku hanya mahukan kebebasan dalam urusanku.bebas memilih apa saja yang aku mahukan.tapi bebas aku bukan bermakna menolak kawalan dari pihak lain...

cukup sekali aku menyatakan kedinginan aku dalam berteater..cukup sekali aku mendengar amarah seorang lelaki..segalanya pasti ada penyelesaian bagi aku.

1 comment:

Aloy Paradoks said...

smart gambar demo,,,or sudah bicara pasal amarah ar,,,,,sampai hati demo...
lagi satu,,kawe relo tak minum ais asal kawe capai cita cita kawe..
sampai hati demo marah kawe...