Saturday, January 2, 2010

nyaman.

hujan di kota ini pedih meresap kulit...asid!!...
para paras yang ayu segan melangkah keluar,
katanya nanti kuyup lecun semuanya...
tp sebenarnya takut rupa itu diragut hujan itu..

aku lagi suka kan hujan di kampung..
sejuk nyaman hawanya..
sampai rongga bernafas terhasil wap...
hampir sama hasilnya seperti keretapi stim.

7 comments:

en.Adam said...

eleh baru nek motor sikit dah kecoh..
hahaha

el-jober said...

eb adam : anda tersalah tafsiran..aku lagi kecoh kalo org naik motor aku tapi xreti tuang minyak balik..hahaha

manggis said...

sebarang komen tang motor plak..ishh..apo kobondo ni jang..hahahahaaa....tepat skali..

ﮐذﻣﯥﺮﺍﭬﮐﺎﺮ ; cRazYgUrL ^ kaZmi3rAfkAr said...

kenapa berkait ngan moto lak tetiba...ahahhahaha

patungcendana said...

kau naik motor dalam hujan ke...

re:...tu la pasal...best posing2 kat kereta tu...

el-jober said...

crazygurl:mmg xder langsung kaitan dgn motor pon..hahhaa

patung cendana: huhuhu..cerita ini xder kaitan dgn motor laaa..adam yg salah paham...dah posing2 tu bila nk angkat sebijik?leh jadi mcm saloma nnti..cun giler..

dzul hafixi said...

gua nk smbung tido la..